Moja trgovina
LOADER
Meni
Izdelki

Izdelki brez možnosti vračila Izdelki brez možnosti vračila

Spodnje perilo za ženske in dekleta:
  • Pižame: kompleti in zgornji/spodnji deli, ki se prodajajo ločeno
  • Spalne srajce
  • Jutranje halje
  • Spodnje majice
  • Zgornji deli spodnjega perila za dekleta
  • Kopalke, enodelne in bikini
  • Bodiji za ženske in dojenčke
  • Gamaše in pajkice
  • Nogavice, dokolenke, bombažne balerinke
  • Debele in tanke hlačne nogavice
  • Komplet treh kosov spodnjic za dekleta
  • Pustne obleke za dekleta
Spodnje perilo za moške in fante:
  • Pižame: kompleti in zgornji/spodnji deli, ki se prodajajo ločeno
  • Jutranje halje
  • Spodnje majice
  • Kopalne hlače
  • Bodiji za dojenčke
  • Nogavice
  • Hlačne nogavice za fante
  • Komplet treh kosov spodnjic za fante
  • Pustne obleke za fante

Spodnje perilo z možnostjo vračila Spodnje perilo z možnostjo vračila

Spodnje perilo za ženske in dekleta:
  • Nedrčki
  • Športni nedrčki
  • Spodnjice
  • Boksarice
  • Tangice v enojnem pakiranju
  • Kompleti spodnjega perila: Kratka majica + boksarice/spodnjice
Spodnje perilo za moške in fante:
  • Spodnje hlače
  • Boksarice v enojnem pakiranju
  • Kompleti spodnjega perila: Kratka majica + spodnje hlače/boksarice
Kozmetika:
  • Podlage
  • Pudri
  • Maskare
  • Senčila za oči
  • Rdečila in bleščila za ustnice
  • Lak za nohte
  • Odstranjevalec laka za nohte
Kako vrniti izdelek?

01

01

Vračilo izdelka

Izdelke lahko v katero koli trgovino PEPCO po vsej državi vrnete v 30 dneh.

02

02

Račun

Potrebujete le račun in izdelke, ki so v brezhibnem stanju (nepoškodovani, s cenovno oznako in brez znakov uporabe).

03

03

Vračilo

Vračilo kupnine izključno v obliki gotovine na prodajnem mestu.

FAQ

Lahko vrnem izdelek, ki ni izpolnil mojih pričakovanj?

Vse naše trgovine zagotavljajo garancijo vračila denarja: Kupec lahko v 30 dneh vrne izdelek, nedotaknjen in v stanju »kot nov«, skupaj z dokazilom o nakupu – računom in nedotaknjeno cenovno oznako. Več informacij o garanciji vračila denarja najdete tukaj.

Lahko vrnem izdelek v trgovino, v kateri ga nisem kupil?

Da, izdelke lahko vrnete v katero koli trgovino PEPCO. Več o tem lahko preberete tukaj.

Lahko vrnem izdelek brez računa?

To žal ni mogoče. Račun potrebujemo, da lahko razveljavimo stanje izdelka kot prodanega in ga vrnemo v zalogo.

Lahko vrnem izdelek brez cenovne oznake?

To žal ni mogoče. Izdelek morate v trgovino vrniti nedotaknjen, skupaj z embalažo in cenovno oznako, ki je v stanju »kot nov«.

Katerih izdelkov ni mogoče vrniti?

Vrniti ni mogoče nekaterih izdelkov za osebno uporabo. Celoten seznam je naveden tukaj.

Kako dolgo traja, da je vračilo nakazano na bančni račun?

Ko je pritožbi ugodeno ali je izdelek vrnjen, bi moralo biti nakazilo na plačilno kartico izvedeno v 14 dneh od ugoditve pritožbi ali vračila izdelka.

Kakšno je garancijsko obdobje za izdelke PEPCO?

Garancijsko obdobje za izdelke, kupljene v trgovinah PEPCO, je dve leti. Če v garancijskem obdobju odkrijete kakšne napake glede kakovosti, vam priporočamo, da vložite pritožbo v kateri koli trgovini. Več informacij lahko najdete tukaj.

Kako se lahko pritožim glede izdelka, kupljenega v trgovini PEPCO?

Pritožbe sprejemamo v vseh trgovinah PEPCO. Preprosto prinesite izdelek z napako, dokazilo o nakupu (račun, bančni izpisek) ali pričo, ki bo potrdila izvedbo nakupa, in izpolnite pritožbeni obrazec. Vašo pritožbo bomo obravnavali v predpisanem 14-dnevnem obdobju. Več informacij lahko najdete tukaj.

Vložil sem pritožbo, ki pa je bila zavrnjena. Kaj lahko naredim?

Če je bila vaša pritožba zavrnjena in se ne strinjate z odločitvijo, se lahko pritožite v trgovini PEPCO. Postopek je enak kot pri običajni pritožbi.

Kakšna je razlika med vračilom in pritožbo?

Vračilo je mogoče izvesti v 30 dneh od nakupa brezhibnega izdelka z originalno cenovno oznako in računom, ki velja za dokazilo o nakupu. Po drugi strani lahko kupec vloži pritožbo glede nebrezhibnega (rabljenega) izdelka v dveh letih od nakupa, če odkrije napako v kakovosti izdelka. Pritožbe je mogoče vložiti na podlagi računa, bančnega izpiska ali potrditve nakupa s strani priče. Tako vračila kot pritožbe so mogoče v kateri koli trgovini PEPCO.

Kako lahko vložim pritožbo ali posredujem pohvalo?

Pritožbe in pohvale lahko posredujete prek obrazca za stik, ki je na voljo na našem spletnem mestu, tako da pošljete sporočilo na:  info.hrsi@pepco.eu, ali pa neposredno v trgovini izpolnite anketni obrazec za kupce, ki je na zahtevo na voljo na blagajni.

Služba za pomoč kupcem

Imate vprašanje? Pošljite ga!
Zaposleni v naši službi za pomoč kupcem vam bodo z veseljem odgovorili.

Morda vam bo všeč tudi:

KMALU!
BOŽIČNA DARILA

Sanjska darila
zanj in zanjo 

KMALU!
BOŽIČNE DEKORACIJE

Vnesite v svoj dom
čarobno razpoloženje!

KMALU!
BOŽIČNA DARILA

Darujte
otroško veselje


Zakaj se splača kupovati v PEPCO?

Vedno smo blizu vas

Trgovine Pepco so na voljo skoraj po vsej državi.

Vedno nizke cene

V trgovinah PEPCO noste našli vse kar potrebujete, po nizkih cenah.

Široka izbira

V trgovinah PEPCO boste našli široko paleto izdelkov zase, svojo družino in dom.

Kupujte z zaupanjem

Imate 30-dnevno pravico vrnitve blaga v kateri koli trgovini v državi.

Nagrade in priznanja