Moja trgovina
LOADER
Meni
Izdelki
int(121190)

Izdelki brez možnosti vračila Izdelki brez možnosti vračila

Žensko in dekliško spodnje perilo:
  • posamično pakirane spodnje hlačke, kratke
    hlačke in tangice
Moško in deško spodnje perilo:
  • posamično pakirane spodnjice brez hlačnic in
    bokserice
Kozmetika, higienski izdelki in toaletne potrebščine:
  • kozmetika (za telo, lase in obraz)
  • plenice, vlažni robčki
  • vatirane palčke, vatirane blazinice
  • krtača za pedikuro/gladilni kamen
  • mrežasta kopalna gobica
Gospodinjske kemikalije:
  • čistilni izdelki, kozmetični izdelki za
    avtomobile
Živila, voda, pijača
Virtualni izdelki:
  • polnjenje predplačniškega računa za telefon
  • polnjenje predplačniškega računa za telefon
    za mednarodne klice
  • elektronske kartice za polnjenje
    predplačniškega računa

Spodnje perilo z možnostjo vračila Spodnje perilo z možnostjo vračila

Žensko in dekliško spodnje perilo:
  • pižame: kompleti in zgornji in spodnji deli
    naprodaj ločeno
  • nedrčki
  • športni nedrčki
  • spalne srajce
  • kopalni plašči
  • spodnja oblačila
  • dekliški vrhnji deli spodnjega perila
  • kopalke, enodelne in dvodelne
  • ženski bodiji, bodiji za dojenčke
  • gamaše, pajkice
  • nogavice, dokolenke, bombažne balerinke
  • tanke in debele hlačne nogavice
  • paket s tremi kosi dekliških spodnjih hlačk
  • dekliški pustni kostumi
  • kompleti spodnjega perila: majice s kratkimi
    rokavi + kratke hlače/hlačke
Moško in deško spodnje perilo:
  • pižame: kompleti in zgornji in spodnji deli
    naprodaj ločeno
  • kopalni plašči
  • spodnja oblačila
  • kopalne hlače
  • bodiji za dojenčke
  • nogavice
  • deške hlačne nogavice
  • paket s tremi kosi deških spodnjih hlač
  • deški pustni kostumi
  • deški kompleti spodnjega perila: majica s
    kratkimi rokavi + spodnjice brez
    hlačnic/kratke hlače bokserice
Kako vrniti izdelek?

01

01

Vračilo izdelka

Izdelke lahko v katero koli trgovino PEPCO po vsej državi vrnete v 30 dneh.

02

02

Račun

Potrebujete le račun in izdelke, ki so v brezhibnem stanju (nepoškodovani, s cenovno oznako in brez znakov uporabe).

03

03

Vračilo

Vračilo kupnine izključno v obliki gotovine na prodajnem mestu.

FAQ

Lahko vrnem izdelek, ki ni izpolnil mojih pričakovanj?

Vse naše trgovine zagotavljajo jamstvo vračila denarja: Kupec lahko v 30 dneh vrne izdelek, nedotaknjen in v stanju »kot nov«, skupaj z dokazilom o nakupu – računom in nedotaknjeno cenovno oznako. Več informacij o jamstvu vračila denarja najdete tukaj.

Lahko vrnem izdelek v trgovino, v kateri ga nisem kupil?

Da, izdelke lahko vrnete v katero koli trgovino PEPCO. Več o tem lahko preberete tukaj.

Lahko vrnem izdelek brez računa?

To žal ni mogoče. Račun potrebujemo, da lahko razveljavimo stanje izdelka kot prodanega in ga vrnemo v zalogo.

Katerih izdelkov ni mogoče vrniti?

Vrniti ni mogoče nekaterih izdelkov za osebno uporabo. Celoten seznam je naveden tukaj.

Kakšno je garancijsko obdobje za izdelke PEPCO?

Garancijsko obdobje za izdelke, kupljene v trgovinah PEPCO, je dve leti. Če se v garancijskem obdobju pokaže kakšna napaka blaga (neskladnost blaga), vam priporočamo, da podate ustrezni zahtevek v kateri koli trgovini. Več informacij lahko najdete tukaj.

Kako lahko uveljavljam zahtevke v zvezi z napako blaga, kupljenega v trgovini PEPCO?

Zahtevke potrošnikov v zvezi z neskladnim blagom (blago s stvarno napako) sprejemamo v vseh trgovinah PEPCO. Preprosto prinesite neskladno blago (blago s stvarni napako), dokazilo o nakupu (račun, bančni izpisek), in izpolnite obrazec. Vašo zahtevo bomo obravnavali v predpisanem 30-dnevnem obdobju. Več informacij lahko najdete tukaj.

Vložil sem zahtevek v zvezi z napako blaga, ki pa je bil zavrnjen. Kaj lahko naredim?

Če je bil vaš zahtevek za uveljavljanje pravic v  zvezi z neskladnostjo blaga (stvarna napaka) zavrnjen in se ne strinjate z odločitvijo, se lahko pritožite v trgovini PEPCO. Postopek je enak kot pri podaji zahtevka iz naslova uveljavljanja pravic zaradi neskladnosti blaga.

Kakšna je razlika med vračilom (jamstvom vračila denarja) in uveljavljanjem zahtevkov zaradi neskladnosti blaga?

Vračilo brezhibnega in funkcionalnega izdelka je mogoče izvesti v 30 dneh od nakupa izdelka z originalno cenovno oznako in računom. Po drugi strani lahko kupec vloži zahtevek zaradi neskladnosti blaga (stvarna napaka) za (rabljeni) izdelek z napako v dveh mesecih od ugotovitve napake, če se napaka (neskladnost) blaga pokaže v dveh letih od nakupa. Zahtevke zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) je mogoče vložiti na podlagi računa, bančnega izpiska. Tako vračila kot uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga so mogoče v kateri koli trgovini PEPCO.

Kako lahko vložim pritožbo ali posredujem pohvalo?

Pritožbe in pohvale lahko posredujete prek obrazca za stik, ki je na voljo na našem spletnem mestu, tako da pošljete sporočilo na:  info.hrsi@pepco.eu, ali pa neposredno v trgovini izpolnite anketni obrazec za kupce, ki je na zahtevo na voljo na blagajni.

Služba za pomoč kupcem

Imate vprašanje? Pošljite ga!
Zaposleni v naši službi za pomoč kupcem vam bodo z veseljem odgovorili.

Morda vam bo všeč tudi: