Več za manj... vsak dan!

Spletno mesto uporablja piškotke v namen oglaševanja in statistike, predvsem pa za vašo boljšo uporabniško izkušnjo. Izbrane nastavitve lahko kadarkoli spremenite v vašem brskalniku. Če jih ne prilagodite drugače, bomo piškote uporabili in shranili. Več informacij najdete v naši Politiki zasebnosti.

reklamacije


Ob nakupu blaga iz trgovin PEPCO imate vedno 2 leti časa za vložitev reklamacije, v kolikor v tem času zaznate napake v zvezi s kakovostjo kupljenega izdelka. 

V podjetju PEPCO želimo zadovoljiti potrebe naših strank, zato je naš postopek vložitve reklamacije enostaven in hiter. Vse, kar morate storiti, je, da obiščete trgovino PEPCO, kjer izpolnite obrazec za reklamacije, ki vas čaka pri blagajni. S sabo prinesite izdelek z napako ter dokazilo o nakupu, ki je lahko račun, bančni izpisek, na katerem je vidna transakcija, ali pričo, ki potrdi, da je bil izdelek kupljen v naši trgovini. 

Reklamacija bo obdelana v zakonskem roku 8 dneh. O zaključenem postopku vas bomo na vašo željo obvestili po telefonu, navadni pošti ali e-pošti. 

Če je reklamacija zavrnjena, se lahko na to pritožite s ponovno izpolnitvijo obrazca za reklamacije. 

Kako oglaševati?



Poglej tudi


Jamstvo vračila denarja

Vprašanja in odgovori