Vračila
Skladno s Politiko jamstvo vračila denarja, kupcem, ki si premislijo glede nakupa, omogočamo vračilo ali zamenjavo funkcionalnega in brezhibnega izdelka v roku 30 dni od nakupa.
Ob predložitvi računa kupec lahko vrne ali zamenja izključno brezhiben, neuporabljen in nepoškodovan izdelek. Izdelek mora biti v prvotnem stanju in v izvirni embalaži, s pritrjenimi etiketami, kar omogoča prodajo novemu kupcu.
*Upoštevajte, da zaradi higienskih razlogov nekaterih izdelkov za osebno rabo, ki so spodaj navedeni pod »brez možnosti vračila«, ni mogoče zamenjati ali vrniti v zameno za vračilo kupnine.
Izdelki brez možnosti vračila
- posamično pakirane spodnje hlačke, kratke
hlačke in tangice
- posamično pakirane spodnjice brez hlačnic in
bokserice
- kozmetika (za telo, lase in obraz)
- plenice, vlažni robčki
- vatirane palčke, vatirane blazinice
- krtača za pedikuro/gladilni kamen
- mrežasta kopalna gobica
- čistilni izdelki, kozmetični izdelki za
avtomobile
- polnjenje predplačniškega računa za telefon
- polnjenje predplačniškega računa za telefon
za mednarodne klice - elektronske kartice za polnjenje
predplačniškega računa
Spodnje perilo z možnostjo vračila
- pižame: kompleti in zgornji in spodnji deli
naprodaj ločeno - nedrčki
- športni nedrčki
- spalne srajce
- kopalni plašči
- spodnja oblačila
- dekliški vrhnji deli spodnjega perila
- kopalke, enodelne in dvodelne
- ženski bodiji, bodiji za dojenčke
- gamaše, pajkice
- nogavice, dokolenke, bombažne balerinke
- tanke in debele hlačne nogavice
- paket s tremi kosi dekliških spodnjih hlačk
- dekliški pustni kostumi
- kompleti spodnjega perila: majice s kratkimi
rokavi + kratke hlače/hlačke
- pižame: kompleti in zgornji in spodnji deli
naprodaj ločeno - kopalni plašči
- spodnja oblačila
- kopalne hlače
- bodiji za dojenčke
- nogavice
- deške hlačne nogavice
- paket s tremi kosi deških spodnjih hlač
- deški pustni kostumi
- deški kompleti spodnjega perila: majica s
kratkimi rokavi + spodnjice brez
hlačnic/kratke hlače bokserice
01
Vračilo izdelka
02
Račun
03
Vračilo
FAQ
Vse naše trgovine zagotavljajo jamstvo vračila denarja: Kupec lahko v 30 dneh vrne izdelek, nedotaknjen in v stanju »kot nov«, skupaj z dokazilom o nakupu – računom in nedotaknjeno cenovno oznako. Več informacij o jamstvu vračila denarja najdete tukaj.
Da, izdelke lahko vrnete v katero koli trgovino Pepco. Več o tem lahko preberete tukaj.
To žal ni mogoče. Račun potrebujemo, da lahko razveljavimo stanje izdelka kot prodanega in ga vrnemo v zalogo.
Vrniti ni mogoče nekaterih izdelkov za osebno uporabo. Celoten seznam je naveden tukaj.
Garancijsko obdobje za izdelke, kupljene v trgovinah Pepco, je dve leti. Če se v garancijskem obdobju pokaže kakšna napaka blaga (neskladnost blaga), vam priporočamo, da podate ustrezni zahtevek v kateri koli trgovini. Več informacij lahko najdete tukaj.
Zahtevke potrošnikov v zvezi z neskladnim blagom (blago s stvarno napako) sprejemamo v vseh trgovinah Pepco. Preprosto prinesite neskladno blago (blago s stvarni napako), dokazilo o nakupu (račun, bančni izpisek), in izpolnite obrazec. Vašo zahtevo bomo obravnavali v predpisanem 30-dnevnem obdobju. Več informacij lahko najdete tukaj.
Če je bil vaš zahtevek za uveljavljanje pravic v zvezi z neskladnostjo blaga (stvarna napaka) zavrnjen in se ne strinjate z odločitvijo, se lahko pritožite v trgovini Pepco. Postopek je enak kot pri podaji zahtevka iz naslova uveljavljanja pravic zaradi neskladnosti blaga.
Vračilo brezhibnega in funkcionalnega izdelka je mogoče izvesti v 30 dneh od nakupa izdelka z originalno cenovno oznako in računom. Po drugi strani lahko kupec vloži zahtevek zaradi neskladnosti blaga (stvarna napaka) za (rabljeni) izdelek z napako v dveh mesecih od ugotovitve napake, če se napaka (neskladnost) blaga pokaže v dveh letih od nakupa. Zahtevke zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) je mogoče vložiti na podlagi računa, bančnega izpiska. Tako vračila kot uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga so mogoče v kateri koli trgovini Pepco.
Pritožbe in pohvale lahko posredujete prek obrazca za stik, ki je na voljo na našem spletnem mestu, tako da pošljete sporočilo na: info.hrsi@pepco.eu, ali pa neposredno v trgovini izpolnite anketni obrazec za kupce, ki je na zahtevo na voljo na blagajni.
Zakaj se splača kupovati v Pepco?