Priljubljene

Moja trgovina

0

Predvidevamo potrebe naših kupcev

Prav zato je naš postopek za uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) enostaven in hiter. Ko kupite izdelke v trgovinah Pepco, lahko zahtevek zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) vložite v dveh mesecih od odkritja napake, če v obdobju dveh let od nakupa opazite kakršne koli neskladnosti (stvarne napake).

Postopek za uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) v trgovini Pepco

Obiščite katero koli trgovino Pepco in izpolnite reklamacijski obrazec, ki je na voljo na blagajni. Vzemite izdelek z napako s sabo skupaj z dokazilom o nakupu: računom, bančnim izpiskom, iz katerega izhaja, da je bil izdelek kupljen v naši trgovini.
Vaš zahtevek bo rešen v roku 30 dni, o statusu reklamacijskega postopka pa vas obvestimo po telefonu, običajni pošti ali e-pošti, kot boste želeli. Če bo vaš zahtevek zavrnjen, boste o tem obveščeni v roku 8 dni od podaje zahtevka.

Kako se pritožiti glede izdelka?

01

V trgovino prinesite izdelek in dokazilo o nakupu

Reklamacijski zahtevek lahko v kateri koli trgovini vložite v dveh mesecih od odkritja napake, če v obdobju dveh let od nakupa opazite kakršne koli neskladnosti (stvarne napake). Zadevni izdelek prinesite skupaj z dokazilom o nakupu, tj. računom, bančnim izpiskom, iz katerega izhaja, da je bil izdelek kupljen v naši trgovini.

02

Izpolnite reklamacijski obrazec

Blagajničarko v trgovini prosite za obrazec ali pa ga prenesite z našega spletnega mesta. Izpolnjen obrazec skupaj z izdelkom z napako izročite zaposleni.

03

Počakajte na izid obravnave reklamacije

V roku 30 dni* od datuma vložitve vašega zahtevka, vam bomo neskladno blago popravili ali zamenjali za novega; če popravilo ali zamenjava ne bo mogoča, vam v 8 dneh od podaje zahtevka vrnemo kupnino. Če bo vaš zahtevek zavrnjen, boste o tem obveščeni v roku 8 dni od podaje zahtevka. Če se neskladnost izdelka pojavi v manj kot 30 dneh od nakupa, lahko nemudoma odstopite od pogodbe in zahtevate vračilo kupnine.

04

Prejmite povračilo za svoje izdelke

V primeru pozitivnega izida obiščite trgovino, kjer ste vložili reklamacijo, in prejeli boste popravljen ali zamenjan izdelek oz. vračilo kupnine. V primeru, a ste na reklamacijskem obrazcu navedli svoj TRR, vam bo kupnina v primeru njenega vračila, nakazana na navedeni bančni račun.

FAQ

Vse naše trgovine zagotavljajo jamstvo vračila denarja: Kupec lahko v 30 dneh vrne izdelek, nedotaknjen in v stanju »kot nov«, skupaj z dokazilom o nakupu – računom in nedotaknjeno cenovno oznako. Več informacij o jamstvu vračila denarja najdete tukaj.

Da, izdelke lahko vrnete v katero koli trgovino Pepco. Več o tem lahko preberete tukaj.

To žal ni mogoče. Račun potrebujemo, da lahko razveljavimo stanje izdelka kot prodanega in ga vrnemo v zalogo.

Vrniti ni mogoče nekaterih izdelkov za osebno uporabo. Celoten seznam je naveden tukaj.

Garancijsko obdobje za izdelke, kupljene v trgovinah Pepco, je dve leti. Če se v garancijskem obdobju pokaže kakšna napaka blaga (neskladnost blaga), vam priporočamo, da podate ustrezni zahtevek v kateri koli trgovini. Več informacij lahko najdete tukaj.

Zahtevke potrošnikov v zvezi z neskladnim blagom (blago s stvarno napako) sprejemamo v vseh trgovinah Pepco. Preprosto prinesite neskladno blago (blago s stvarni napako), dokazilo o nakupu (račun, bančni izpisek), in izpolnite obrazec. Vašo zahtevo bomo obravnavali v predpisanem 30-dnevnem obdobju. Več informacij lahko najdete tukaj.

Če je bil vaš zahtevek za uveljavljanje pravic v  zvezi z neskladnostjo blaga (stvarna napaka) zavrnjen in se ne strinjate z odločitvijo, se lahko pritožite v trgovini Pepco. Postopek je enak kot pri podaji zahtevka iz naslova uveljavljanja pravic zaradi neskladnosti blaga.

Vračilo brezhibnega in funkcionalnega izdelka je mogoče izvesti v 30 dneh od nakupa izdelka z originalno cenovno oznako in računom. Po drugi strani lahko kupec vloži zahtevek zaradi neskladnosti blaga (stvarna napaka) za (rabljeni) izdelek z napako v dveh mesecih od ugotovitve napake, če se napaka (neskladnost) blaga pokaže v dveh letih od nakupa. Zahtevke zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) je mogoče vložiti na podlagi računa, bančnega izpiska. Tako vračila kot uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga so mogoče v kateri koli trgovini Pepco.

Pritožbe in pohvale lahko posredujete prek obrazca za stik, ki je na voljo na našem spletnem mestu, tako da pošljete sporočilo na:  info.hrsi@pepco.eu, ali pa neposredno v trgovini izpolnite anketni obrazec za kupce, ki je na zahtevo na voljo na blagajni.

Naše kolekcije

Energična kolekcija za dom

Exotic Patio

Dodatki in igrače

Pomlad na vrtu

Zakaj se splača kupovati v Pepco?

Vedno smo blizu vas

Trgovine Pepco so na voljo skoraj po vsej državi.

Vedno nizke cene

V trgovinah Pepco noste našli vse kar potrebujete, po nizkih cenah.

Široka izbira

V trgovinah Pepco boste našli široko paleto izdelkov zase, svojo družino in dom.

Kupujte z zaupanjem

Imate 30-dnevno pravico vrnitve blaga v kateri koli trgovini v državi.