Predvidevamo potrebe naših kupcev
Prav zato je naš pritožbeni postopek enostaven in hiter. Ko kupite izdelke v trgovinah PEPCO, lahko pritožbo vedno vložite v dveh letih, če v tem času opazite kakršne koli napake, povezane s kakovostjo kupljenega izdelka.

Pritožbeni postopek v trgovini PEPCO
Obiščite katero koli trgovino PEPCO in tam izpolnite pritožbeni obrazec, ki je na voljo na blagajni. Vzemite izdelek z napako s sabo skupaj z dokazilom o nakupu: računom, bančnim izpiskom ali pričo, ki bo potrdila, da je bil izdelek kupljen v naši trgovini.
Pritožba bo obravnavana v predpisanih 15 dneh, o rezultatu postopka pa vas bomo obvestili po telefonu, običajni pošti ali e-pošti, kot boste želeli.
01
01
V trgovino prinesite izdelek in dokazilo o nakupu
02
02
Izpolnite pritožbeni obrazec
03
03
Počakajte na izid obravnave pritožbe
04
04
Prejmite povračilo za svoje izdelke
FAQ
Vse naše trgovine zagotavljajo garancijo vračila denarja: Kupec lahko v 30 dneh vrne izdelek, nedotaknjen in v stanju »kot nov«, skupaj z dokazilom o nakupu – računom in nedotaknjeno cenovno oznako. Več informacij o garanciji vračila denarja najdete tukaj.
Da, izdelke lahko vrnete v katero koli trgovino PEPCO. Več o tem lahko preberete tukaj.
To žal ni mogoče. Račun potrebujemo, da lahko razveljavimo stanje izdelka kot prodanega in ga vrnemo v zalogo.
To žal ni mogoče. Izdelek morate v trgovino vrniti nedotaknjen, skupaj z embalažo in cenovno oznako, ki je v stanju »kot nov«.
Vrniti ni mogoče nekaterih izdelkov za osebno uporabo. Celoten seznam je naveden tukaj.
Garancijsko obdobje za izdelke, kupljene v trgovinah PEPCO, je dve leti. Če v garancijskem obdobju odkrijete kakšne napake glede kakovosti, vam priporočamo, da vložite pritožbo v kateri koli trgovini. Več informacij lahko najdete tukaj.
Pritožbe sprejemamo v vseh trgovinah PEPCO. Preprosto prinesite izdelek z napako, dokazilo o nakupu (račun, bančni izpisek) ali pričo, ki bo potrdila izvedbo nakupa, in izpolnite pritožbeni obrazec. Vašo pritožbo bomo obravnavali v predpisanem 14-dnevnem obdobju. Več informacij lahko najdete tukaj.
Če je bila vaša pritožba zavrnjena in se ne strinjate z odločitvijo, se lahko pritožite v trgovini PEPCO. Postopek je enak kot pri običajni pritožbi.
Vračilo je mogoče izvesti v 30 dneh od nakupa brezhibnega izdelka z originalno cenovno oznako in računom, ki velja za dokazilo o nakupu. Po drugi strani lahko kupec vloži pritožbo glede nebrezhibnega (rabljenega) izdelka v dveh letih od nakupa, če odkrije napako v kakovosti izdelka. Pritožbe je mogoče vložiti na podlagi računa, bančnega izpiska ali potrditve nakupa s strani priče. Tako vračila kot pritožbe so mogoče v kateri koli trgovini PEPCO.
Pritožbe in pohvale lahko posredujete prek obrazca za stik, ki je na voljo na našem spletnem mestu, tako da pošljete sporočilo na: info.hrsi@pepco.eu, ali pa neposredno v trgovini izpolnite anketni obrazec za kupce, ki je na zahtevo na voljo na blagajni.
Služba za pomoč kupcem
Zaposleni v naši službi za pomoč kupcem vam bodo z veseljem odgovorili.