Predvidevamo potrebe naših kupcev
Prav zato je naš postopek za uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) enostaven in hiter. Ko kupite izdelke v trgovinah Pepco, lahko zahtevek zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) vložite v dveh mesecih od odkritja napake, če v obdobju dveh let od nakupa opazite kakršne koli neskladnosti (stvarne napake).
Postopek za uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) v trgovini Pepco
Obiščite katero koli trgovino Pepco in izpolnite reklamacijski obrazec, ki je na voljo na blagajni. Vzemite izdelek z napako s sabo skupaj z dokazilom o nakupu: računom, bančnim izpiskom, iz katerega izhaja, da je bil izdelek kupljen v naši trgovini.
Vaš zahtevek bo rešen v roku 30 dni, o statusu reklamacijskega postopka pa vas obvestimo po telefonu, običajni pošti ali e-pošti, kot boste želeli. Če bo vaš zahtevek zavrnjen, boste o tem obveščeni v roku 8 dni od podaje zahtevka.
01
V trgovino prinesite izdelek in dokazilo o nakupu
02
Izpolnite reklamacijski obrazec
03
Počakajte na izid obravnave reklamacije
04
Prejmite povračilo za svoje izdelke
FAQ
Vse naše trgovine zagotavljajo jamstvo vračila denarja: Kupec lahko v 30 dneh vrne izdelek, nedotaknjen in v stanju »kot nov«, skupaj z dokazilom o nakupu – računom in nedotaknjeno cenovno oznako. Več informacij o jamstvu vračila denarja najdete tukaj.
Da, izdelke lahko vrnete v katero koli trgovino Pepco. Več o tem lahko preberete tukaj.
To žal ni mogoče. Račun potrebujemo, da lahko razveljavimo stanje izdelka kot prodanega in ga vrnemo v zalogo.
Vrniti ni mogoče nekaterih izdelkov za osebno uporabo. Celoten seznam je naveden tukaj.
Garancijsko obdobje za izdelke, kupljene v trgovinah Pepco, je dve leti. Če se v garancijskem obdobju pokaže kakšna napaka blaga (neskladnost blaga), vam priporočamo, da podate ustrezni zahtevek v kateri koli trgovini. Več informacij lahko najdete tukaj.
Zahtevke potrošnikov v zvezi z neskladnim blagom (blago s stvarno napako) sprejemamo v vseh trgovinah Pepco. Preprosto prinesite neskladno blago (blago s stvarni napako), dokazilo o nakupu (račun, bančni izpisek), in izpolnite obrazec. Vašo zahtevo bomo obravnavali v predpisanem 30-dnevnem obdobju. Več informacij lahko najdete tukaj.
Če je bil vaš zahtevek za uveljavljanje pravic v zvezi z neskladnostjo blaga (stvarna napaka) zavrnjen in se ne strinjate z odločitvijo, se lahko pritožite v trgovini Pepco. Postopek je enak kot pri podaji zahtevka iz naslova uveljavljanja pravic zaradi neskladnosti blaga.
Vračilo brezhibnega in funkcionalnega izdelka je mogoče izvesti v 30 dneh od nakupa izdelka z originalno cenovno oznako in računom. Po drugi strani lahko kupec vloži zahtevek zaradi neskladnosti blaga (stvarna napaka) za (rabljeni) izdelek z napako v dveh mesecih od ugotovitve napake, če se napaka (neskladnost) blaga pokaže v dveh letih od nakupa. Zahtevke zaradi neskladnosti blaga (stvarne napake) je mogoče vložiti na podlagi računa, bančnega izpiska. Tako vračila kot uveljavljanje zahtevkov zaradi neskladnosti blaga so mogoče v kateri koli trgovini Pepco.
Pritožbe in pohvale lahko posredujete prek obrazca za stik, ki je na voljo na našem spletnem mestu, tako da pošljete sporočilo na: info.hrsi@pepco.eu, ali pa neposredno v trgovini izpolnite anketni obrazec za kupce, ki je na zahtevo na voljo na blagajni.
Zakaj se splača kupovati v Pepco?