Več za manj... vsak dan!

Spletno mesto uporablja piškotke v namen oglaševanja in statistike, predvsem pa za vašo boljšo uporabniško izkušnjo. Izbrane nastavitve lahko kadarkoli spremenite v vašem brskalniku. Če jih ne prilagodite drugače, bomo piškote uporabili in shranili. Več informacij najdete v naši Politiki zasebnosti.

Vprašanja in odgovori


Če niste našli odgovora na svoje vprašanje, se obrnite na našo Službo za pomoč strankam:

info.hrsi@pepco.eu 

+ 386 (1)0 888 9002

ponedeljek – petek: 9:00–15:00

TRGOVINE


Če imate vprašanja glede naših trgovin, prosimo preberite odgovore v nadaljevanju.

1

Kje lahko preverim lokacije in delovni čas Pepco trgovin?

Z vnosom mesta ali poštne številke v naš iskalnik trgovin na povezavi https://pepco.si/trgovine/poiscite-trgovino/ boste dobili informacije o lokacijah vseh trgovin, kot tudi njihove naslove in delovni čas.

2

Na katero telefonsko številko lahko pokličem trgovino?

Naše trgovine nimajo direktne telefonske linije za stik s kupci. Vprašanje lahko pošljete na e-naslov info.hrsi@pepco.eu ali ga zastavite Službi za podporo uporabnikom na 01 888 9002, vsak delovnik od 9. do 15. ure.

3

Ali imate spletno trgovino?

Naši izdelki so na voljo samo v trgovinah Pepco in ni jih možno kupiti prek spletne trgovine. Od začetkov poslovanja smo osredotočeni na osebni pristop in odpiranje tradicionalnih trgovin. Vabljeni, da nas obiščete!

4

Ali so v trgovinah Pepco na voljo darilni boni?

Žal, nimamo možnosti nakupa darilnih bonov.

5

Kdaj boste odprli trgovino v mojem mestu?

PEPCO je hitro rastoča družba in nenehno si prizadevamo za širitev verige trgovin. Upamo, da bomo lahko kmalu praznovali otvoritev Pepca tudi v vašem kraju. Naše kupce bomo o vseh načrtih pravočasno obvestili na naši spletni in Facebook strani.

6

Kje lahko najdem informacije o trgovinah Pepco, ki poslujejo v tujini?

V zgornjem desnem kotu spletne strani www.pepco.si je spustni seznam vseh držav, kjer posluje Pepco.

IZDELKI


V nadaljevanju boste našli vprašanja v zvezi z izdelki v trgovinah PEPCO.

1

Kako lahko preverim dostopnost izdelka v trgovini?

Okvirno dostopnost izdelka lahko v sistemu preverimo izključno na podlagi šifre izdelka. Glede na to, da je Pepco diskontna maloprodajna veriga trgovin z veliko ponudbo različnih izdelkov in hitro menjavo, je najbolj varno ponudbo preveriti osebno v trgovinah.

2

Ali lahko v Pepcu rezerviram izdelek?

Žal, rezervacije in premiki izdelkov niso možni.

3

Ali so izdelki iz letaka na voljo v vseh trgovinah Pepco?

Izdelki iz aktualnega letaka so na voljo v vseh trgovinah od začetka akcije do razprodaje zalog. Kljub pazljivem načrtovanju se lahko včasih zgodi, da izdelek na dan začetka promocije ni dostopen na določeni lokaciji.

4

Ali so vsi izdelki, prikazani na spletni strani dostopni v trgovinah?

Spletna ponudba (z izjemo aktualnega letaka) se lahko razlikuje od ponudbe v posamezni trgovini, zato so nekateri izdelki na voljo samo na izbranih lokacijah. Treba je poudariti, da fotografije na spletni strani predstavljajo ožji izbor izdelkov v naši ponudbi.

5

Kako pogosto dostavljate blago v trgovine?

Blago dostavljamo večkrat tedensko. Dnevi dostave se lahko pri posameznih trgovinah razlikujejo.

6

Kje lahko pogledam vašo ponudbo?

Ponudbo Pepco izdelkov predstavljamo v tiskanem letaku, ki ga lahko v vsakem trenutku prelistate tudi na naši spletni strani. Izdelke iz aktualnega kataloga predstavljamo tudi na naši uradni Facebook strani in v sklopu novičnika, na katerega se lahko prijavite.

STORITVE IN PLAČEVANJE


Tukaj boste našli odgovore na pogosta vprašanja v zvezi s storitvami, ki jih ponujamo v trgovinah PEPCO.

1

Ali se v PEPCO trgovinah lahko plačuje s karticami?

V naših poslovalnicah lahko nakup opravite z gotovino ali s plačilnimi karticami. Žal, obročno plačilo ni možno.

2

Ali omogočate vračilo davka za nakupe?

V naših trgovinah kupcu priskrbimo obrazec za vračilo davka. Na podlagi omenjenega dokumenta ima kupec pravico zahtevati vračilo DDV za svoj nakup. Izpolnjen obrazec je treba pokazati cariniku na meji, ki ožigosa obrazec in tako potrdi izvoz blaga. Na pooblaščenem izplačilnem mestu Global Blue ob predložitvi potrjenega obrazca boste prejeli vračilo davka.

3

Ali lahko v trgovinah Pepco oddam odpadne baterije?

Vse trgovine Pepco so opremljene z zbiralniki odpadnih baterij.

SODELOVANJE


Če bi nam radi poslali ponudbo za sodelovanje, sledite spodnjim navodilom.

1

Kam lahko pošljem ponudbo za sodelovanje ali povpraševanje o najemu prostora?

Ponudbo za najem lahko pošljete prek obrazca na naši spletni strani ali nam pišete na info.hrsi@pepco.eu

2

Kam lahko pošljem prijavo za službo v Pepcu?

Informacije o trenutnih prostih delovnih mestih so na voljo na povezavi https://pepco-doo.talentlyft.com/ Če trenutno nimamo razpisanih odprtih delovnih mest, nam lahko pošljete tudi odprto prijavo.

VRAČILA, ZAMENJAVA, GARANCIJA


Imate pomisleke glede vračil ali reklamacij? Preberite spodnje odgovore.

1

Ali lahko vrnem oziroma zamenjam izdelek, ki ne izpolnjuje mojih pričakovanj?

Če z izdelkom niste zadovoljni, imate pri nas možnost zamenjati izdelek ali v sklopu našega jamstva zahtevati vračilo kupnine v roku 30 dni od nakupa. Kupci lahko vrnejo oz. zamenjajo nepoškodovan izdelek z vsemi originalno pritrjenimi etiketami ob predložitvi dokazila o nakupu (računa). Vračilo nekaterih izdelkov za osebno uporabo ni možno. Več na: https://pepco.si/storitve/jamstvo-vracila-denarja/

2

Ali lahko vrnem izdelek v kateri koli Pepco ali izrecno v trgovino, kjer sem izdelek kupila?

Kupljeno blago lahko zamenjate v kateri koli trgovini Pepco. Prosimo, upoštevajte pogoje zamenjave.

3

Izgubila sem račun. Ali lahko vrnem oz. zamenjam izdelek?

Nakupovanje v trgovinah PEPCO je vedno varna izbira. Če z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko zamenjate ali pa v sklopu našega jamstva dobite vračilo kupnine v roku 30 dni od nakupa. Pogoj za zamenjavo ali vračilo je predložitev računa kot dokaza o nakupu.

4

Ali lahko vrnem oz. zamenjam izdelek brez etiket?

Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, z originalno in nepoškodovano etiketo. Sprejemamo izključno izdelke brez vidnih znakov uporabe.

5

Ali lahko vrnem spodnje perilo in ga zamenjam oz. dobim vračilo kupnine?

Določeni izdelki so po naravi neprimerni za vračilo, zato iz higienskih razlogov ni možno vrniti ali zamenjati spodnjega perila in kozmetike. Podroben seznam najdete na povezavi: https://pepco.si/storitve/jamstvo-vracila-denarja/

6

Izdelek, ki sem ga kupila ima napako. Ali lahko vložim reklamacijo?

Če ste pri izdelku opazili pomanjkljivost, imate pravico vložiti zahtevo za reklamacijo. Reklamacijski zapisnik lahko izpolnite v kateri koli naši trgovini, odgovor pa boste prejeli v zakonsko predpisanem roku 8 dni. Več na: https://pepco.si/trgovine/reklamacije/

7

Mojo reklamacijo so zavrnili. Kaj lahko storim?

Če so reklamacijo zavrnili in se s tem ne strinjate, se lahko pritožite v eni od trgovin PEPCO. Postopek poteka po enakih pravilih kot reklamacija.

8

Kdaj dobim vračilo kupnine?

Če izberete vračilo kupnine izdelka, denar dobite takoj po odobritvi reklamacije.

9

Kakšna je razlika med reklamacijo in vračilom?

Izdelek lahko vrnete ali zamenjate v 30 dneh od datuma nakupa. Pogoj za obravnavo je izdelek v brezhibnem stanju, z originalno etiketo s ceno in račun kot dokazilo o nakupu. Če je pri izdelku ugotovljena napaka v proizvodnji, ima kupec pravico v dveh letih od datuma nakupa reklamirati pomanjkljiv izdelek.

10

Kako vložiti reklamacijo in komu poslati pohvalo?

Za reklamacije in pohvale smo dostopni prek obrazca na naši spletni strani, prek e-pošte na naslov info.hrsi@pepco.eu ali prek številke 01 888 9002, vsak delovnik od 9. do 15. ure.

 

Poglej tudi


INFORMACIJE
ZA STRANKE

Poišči trgovino

Vnesite poštno številko/mesto


Vaša trgovina